torsdag, oktober 25, 2007

Violsnitter




Forleden faldt jeg over lidt penge, og dem måtte jeg straks snolde op hos Specialkøbmanden i Hovedvagtsgade ved Kongens Nytorv. I deres webshop havde jeg set, at de fører viol-essens; et produkt, som jeg har ledt efter i årevis! De havde det, og jeg købte en lille flaske - og snoldede derudover chokolade-likør-te og gyldne chokoladedrageer. Skønne varer!

I tiden der er gået, siden jeg fik tanken om at jeg måtte eje noget violessens, har jeg glemt, hvad det egentlig var, jeg ville bruge det til. Det var vist bare generelt som smagssætter til kagefyld. Og jeg har da også tilfældigvis lavet nogle "violsnitter" til min gruppe af strikkedamer. De bliver prøvekaniner på eksperimentet... Ved mit sidste besøg hos Specialkøbmanden købte jeg ægte kandiserede violblade, så de er naturligvis på som pynt.

Ingen kommentarer: