tirsdag, august 24, 2010

Iskold koldskål - nu præmieret!

Sådan! Jeg har vundet en præmie. Utroligt, hvad der kan ske ude på det store, dejlige internet:

Jeg deltager i Madbloggersymposium 2010, som løber af stabelen i den kommende weekend. Det bliver superspændende helt i sin egen ret, men nu faldt der sørme en "sidegevinst" af fra en af symposiets sponsorer,  cofoco, copenhagen food consulting.

Jeg kan ikke HELT gennemskue, hvad det der "consulting" går ud på, men det er noget med mad, og det er jo fint. cofoco står bag et nyt madmagasin, Copenhagen Food, der sendes på gaden lige om lidt. Og så har de et godt slagord: Vi hjælper hinanden! Cofoco giver jer gode oplevelser, I giver cofoco gode idéer!

Det er lige præcis noget af det jeg elsker ved internettet: muligheden for at udveksle ideer, oplevelser, info mm. JEG giver det, som jeg har rigeligt af; DU giver det, som du har rigeligt af. På nettet har vi muligheden for at finde hinanden.

Selvfølgelig har jeg snuset nysgerrigt rundt på cofoco's hjemmeside og også fundet dem på Facebook. Og der fandt jeg så en konkurrence for en uges tid siden:

Ta’et billede af din bedste sommerret og vind! Det eneste du skal gøre er at lægge billedet op her, skrive navn og adresse, så sender vi præmien! Der udvælges 3 gavekort indpakket i 3 kogebøger. Kreativitet mht. tekst, foto, ingridiencer osv. belønnes.

Hvor svært kan det være? Jeg "afleverede" - næsten uden problemer - et billede af min iskolde koldskål med hjemmelavede kammerjunkere (som jeg tidligere har omtalt et par gange her på bloggen) med frosne hindbærhjerter. Og ventede. 
Og holdt øje med hvilke andre bidrag der blev indleveret til konkurrencen. Det blev - heldigvis, man vil vel gerne vinde! - ikke til så mange, og undervejs fik mit billede et par gode kommentarer med på vejen.

I går kom afgørelsen: jeg er en af de tre vindere!

Vi har således udført den lille internet-udvekslings-dans: jeg - og andre madbloggere - får mulighed for at deltage i et arrangement på grund af gode sponsorer; cofoco får - positiv - opmærksomhed fra madbloggere, som også mener noget om mad. Jeg får herlig anerkendelse for en god og ret simpel idé og oven i købet en præmie; cofoco får en god idé - og omtale på min blog som DERES sidegevinst.
 Nu er det - næsten - lige meget med præmien...

Ingen kommentarer: